حضور پیشکسوتان مازندرانی در کمیته فنی شنا آب‌های آزاد/ تجلیل از دارنده ۱۱ مدال شنای کارگری جهان

حضور پیشکسوتان مازندرانی در کمیته فنی شنا آب‌های آزاد/ تجلیل از دارنده ۱۱ مدال شنای کارگری جهان

سرویس ورزشی |محمد بنده‌نژاد و مهدی خسروی از پیشکسوتان و داوران ارزشمند شنای کشور و استان به عنوان عضو کمیته آب های آزاد فدراسیون شنا منصوب شدند.

 محمد بنده نژاد، مهدی خسروی از مازندران، ابوطالب مشهور از گیلان، رضا کیانی از گلستان، عزیزاله فرضی پور از جزیره کیش، طیب طاهرپور از کردستان و نورالدین طالبی از تهران، نفراتی هستند که با پیشنهاد سید محمد علی سادات منصوری رئیس کمیته فنی آب‌های آزاد و تایید محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، به عنوان اعضای کمیته فنی شنا آب‌های آزاد کشور معرفی شدند.

تجلیل از دارنده ۱۱ مدال شنای کارگری جهان

به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس فدراسیون بین المللی شنا (FINA Day) در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاون امور ورزش اداره‌کل، اعضای هیات رئیسه و سرپرست هیأت شنا ، شیرجه و واترپلو استان مازندران از علیرضا نوری قهرمان ارزنده مسابقات قهرمانی شنا کارگری جهان تجلیل شد.
 
علیرضا نوری قهرمان اخلاق مدار و پهلوان شنای استان مازندران که موفق شد در مسابقات شنا کارگری ۲۰۱۹ جهان در اسپانیا، ۱۱ مدال رنگارنگ (۲ طلا ۵ نقره و ۴ برنز) کسب کند، از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و هیأت شنای استان مورد تجلیل قرار گرفت.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم از علیرضا نوری به عنوان یک ورزشکار اخلاق مدار و تحصیلکرده موفق که می تواند الگوی خوبی برای سایر جوانان و ورزشکاران در راه رسیدن به مدارج قهرمانی می باشد، قدردانی کرد.

در این مراسم علاوه بر حسن رنگرز مدیرکل و حسین بریمانی معاون امور ورزش اداره کل، بهزاد برارزاده، مدیرکل آب و فاضلاب مازندران و رحیم رستمی‌فر، ذیحساب اداره‌کل نوسازی مدارس استان به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات شنا ، شیرجه و واترپلو استان مازندران، سید مهرداد یعقوبی سرپرست، فاطمه سعادت نائب رئیس و سید جواد قاسمی دبیر هیات استان نیز حضور داشتند.

گفتنی است نوری زیر نظر سید حسین بابایی مربی ارزنده مازندرانی مدت هاست اختصاصی خود را برای مسابقات جهانی کارگران ۲۰۲۱ ایتالیا آماده می‌کند و از شانس بسیار بالایی برای کسب افتخارات بیشتر برای شنای ایران برخوردار است.

اخبار مرتبط

پنج مازندرانی در فهرست دانشمندان برتر جهان

لیگ جهانی کاراته وان استانبول| مصدومیت مانع کسب مدال طلا شد / دختر مازندرانی نقره‌ای شد

بعثت پیامبر، سرآغاز تمدن سازی اسلامی در جهان بشریت

0 نظر

ارسال نظر

capcha